فرمانده سپاه بهشهر خبر داد؛

ساخت۵۰ واحد مسکونی برای محرومین بهشهر  

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر از ساخت ۵۰ خانه محروم برای محرومیت‌زدایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ - 05September 2018
ساخت۵۰ واحد مسکونی برای محرومین بهشهر  به گزارش دفاع پرس از ساری، «عابدین داغمه‌چی» ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، ضمن تشریح نحوه‌ برگزاری رزمایش مردمی اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) و گروه‌های جهادی اظهار داشت: در این رزمایش اقتدار و خدمت بسیج بار دیگر به بهترین وجه به نمایش گذاشته می‌شود.
 
وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده این رزمایش در ۲۳ و ۲۴ شهریورماه امسال و به همت دو گردان از حوزه منتظران شهادت و سیدالشهدا (ع) خلیل شهر و زاغمرز بهشهر اجرایی می شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه بهشهر عنوان کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی با حضور گروه‌های جهادی در روستاهای محروم هم از ۹ شهریورماه آغاز شد و تا ۲۹ شهریور امسال ادامه خواهد داشت.
 
این مسئول با اشاره به دردست ساخت بودن ۵۰ مسکن ویژه محرومین در بهشهر اولویت رزمایش را ساخت مسکن عنوان کرد و گفت: در این راستا ۲۰ گروه جهادی برادر و خواهر به روستاهای مختلف بهشهر اعزام شدند.
 
داغمه‌چی اضافه کرد: گروه‌های جهادی در شهرک امام بهشهر، روستای زلت و پجیم در بخش عمرانی، اشتغال، محرومیت زدایی به ایفای نقش می‌پردازند تا گامی برای رفع محرومیت‌‌ها برداشته شود.
 
وی با عنوان اینکه رسانه‌ها مهمترین پل ارتباطی مسئولین و مردم هستند که باید تلاش کنند تا اخبار و اطلاعات درست و واقعی برای مردم مخابره شود، عنوان کرد: رسانه‌ها هرگونه وجود مشکلی را ابتدا با مسئولان مطرح و سپس اطلاع‌رسانی کنند تا از بروز مشکلات بعد از آن و سوء استفاده دشمنان انقلاب جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار